من موفق می شوم من میتونم بدست آرم ای زندگی تا بکی دنبالت بدوم یادت باشه کار کنم که تو دنبال من بدوی

نظرات 21 + ارسال نظر
سید صادق سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:18 ق.ظ

من اولین کسی هستم که نظر خود را در باره وبلاگ شما می نویسم
سلام خدمت آصف فولادی امید وارم که در تمام مراحل زندگی تان موفق باشید و موفقیت شما را در این بابت از درگاه خداوند تبارک و تعالی خواسته و خواهانم

عزیز. سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام. اصف جان. من نیز دومین کسی هستم که در وبلاگت نظر می دهم. وبلاگ چیزی خوبی است. ولی وبلاگ داری خیلی سخت. .. امید وارم کمتر از شکست و عشق در وبلاگت بنالی. چند سطری بیشتر در وبلاگت ندیدم. و نظر خاص هم تا کنون ندارم. موفق باشی. به یاد شبهای کابل . بای.

سهراب پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:51 ق.ظ

اصف جان موفق باشی.
منتظر مطا لب خوبت هستم.

جلال شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:35 ب.ظ

آصف جان سلام. هنوز مطلبی در وبلاگ نداری که در مورد آن نظر بدهم . امیدوارم هر چه بیشتر آنرا را بارور کنی و روز به روز بر مطالب خوب آن بیفزایی . وقتی برگشتی کابل نظرم را حتما بهت خواهم گفت . موفق باشی

علی رضا خانی یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:36 ق.ظ

اول اینکه خداوندشما را توفیق بدهد و موفق باشید نظر این بنده حقیر این است که موضوع های مختلف دیگر و جالب را هم به وب لاگتان اضافه کنید

جعفر میرزایی یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:41 ق.ظ

سلام اصف جان خوبی خسته نباشی
خوشحال شدم که توانستی این وبلاگ را راه اندازی کنی
موفق باشی.
منتظر مطالب جدید هستم و سئوالی دارم اینکه سعی کن در وبلاگت مسایل سیاسی زیاد نباشه .

نورالله راموز پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.yahoo

سلام و درود بر شما!
موفقیت و بهروزی شما خوشبختی من است.
منتظر مطالب جذاب شما هستم.

تشکر عزیز از نظر شما امید وارم که بنده را از نظرات خوب خود بهره مند سازید چون دفعه اولم که این کار را می کنم و منتظر نظرات خوبت هستم .
باش تشکر آصف فولادی

جعفر میرزایی از کابل سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:22 ق.ظ

سلام اصف جان خوبی خوشی
مطابلت خوبتر شده سعی شعرهای جالب و خواندنی را بذاری ممنون موفق باشی.

مارال یکشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:02 ق.ظ http://Aylar.blogsky.com

سلام
از این که به وبلاگ ما سر زدی خیلی ممنون
نظر لطفته اصلا وبلاگ ما با شما قابل مقایسه نیست
امیدوارم بتونم از نظراتتون استفاده کنم
ممنون
موفق باشی
متاسفم امیدوارم آخرین غمتون باشه

محمد باقری پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام آقای فولادی امیدوام که شما در این کاری تان موفق باشید نظر من در باره این وبلاگ . خیلی قشنگ زیبا شده البته چند وقتی باز نمی کرد ولی حالا که باز کردم خیلی خوب است و نویشته های خیلی خوب خونده نی است موفق باشی اینشاالله

محمد جعفر میرزایی از کابل یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام آصف جان خسته نباشی.
خوشحال شدم که این وبلاگ شما کاملتر شد و انشالله که ا ز این هم بهتر بشه.
موفق باشی.

امان الله باقری یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام آصف جان امیدوارم که حال شما خوب باشه وهمیشه در زندگی موفق باشی وبلاگ شما رادیدم خیلی بهتر شده
اگر میشه شعر هم اضافه کن به وبلاگت

محمد باقری پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام امید وارم که حال شما خوب باشد و همیشه موفق باشید وبلاگ شمارا دیدم خیلی خوب شده موفق باشی ایشاالله به امید دیدار خدانگهدار

یک دوست سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:17 ب.ظ

با عرض سلام
وبلاگتان قشنگتر از گذشته شده است .
و مطالب خوب که دارد اما اگر بیشترش کنید بد نیست چون بحث عشق و عاشقی که می یاد دیگه خلاص .
از شوخی گذشته امیدوارم که در همه کار های خودت موفق وکامروا باشی . اوکی بای تادیداره اینده

محمد جعفر میرزایی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام آصف جان خسته نباشی.
اگه می شه چند تا شعر خوب هم بنویس و همچنین عکس از مناطق مختلف افغانستان.
ممنون موفق باشی عزیز جان

ناشناس سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:25 ب.ظ

وجود تو در خاطرمن مانند گوهر شب چراغی است که خاطره ها را زنده نگه می دارد و مانند شبنمی است که در دل عاشق جان دوباره می گیرد ومانند ستاره ای است که نور وفا را به یادگار می گذارد.
فقط به خاطرتو اصف جان تقدیم به یک دوست خوب
انشاالله که موفق باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.morvarid-e-ashk.blogsky.com

زهره خانی پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام اصف جان امیدوارم که بازم کارهای قشنگ شما را ببینم وبلاگی که ساختی واقعا زیبا و قشنگ است امیدوارم که همیشه در کارهایت موفق باشی
سوختم از شست پا تا فرق سر ای خدا کی شود امشب سحر
وفای بی وفایان کرده پیرم برم یار وفاداری بگیرم اگه یار وفاداری نیابم یر قبر وفاداران بمیرم
امیدوارم که همیشه در کارهایت موفق باشی و ما را هم فراموش نکنی عزیز
دوستدارت زهره

محمد جعفر میرزایی یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام آصف جان خسته نباشی واقعا که دا ره پر بار می شه
خیلی زیبا و خوب شده.
دیگه اینکه بعضی دوستان مثل زهره خانم استعداد شعر گفتن داره بگو برات شعر بفرسته که بذاری تا همه استفاده کنن.
ممنون .
موفق باشی

محمد محقق یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ب.ظ

با سلام

آصف جان عزیز وبلاگت را دیدم بسیار جالب وزیبا به نظرم رسید . بدینوسیله خواستم که به شما وسلیقه تان تبریک بگم . امیدوارم که در تمامی خواسته هایت به این زیبایی دست پیدا کنی.
یا حق
محمد.

محمد جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ب.ظ

سلا آصف جان امیدوارم که حال شما خوب باشه من وبلاگ شما را دیدم خیلی زیبا شده خیلی قنگ است با این آهنگ که گذاشتید خیلی بهتر شده امید وارم که در تمام مراحل زندگی موفق باشی به امید موفقیت هرچی بشتر شما
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد