باز نیومدی...

عاشق و مجنونت شدم، نخونده مهمونت شدم، کلی پریشونت شدم، اما بازم نیومدی قهوه نجونت شدم، شمع تو شمعدونم شدم، خاک تو گلدونت شدم، اما بازم نیومدی برف زمستونت شدم، رسوا و حیرونت شدم، چک چک ناودونت شدم، اما بازم نیومدی آفتاب و بارونت شدم، اشک های غلتونت شدم، عطر گل آبدونت شدم، اما بازم نیومدی ماه تو ایونت شدم، خراب و ویرونت شدم، گل گلستونت شدم، اما بازم نیومدی سه ماه تابستونت شدم، الوند و کارونت شدم، دشتای ایرونت شدم، اما بازم نیومدی دنا و هامونت شدم، نزدیک تر از جونت شدم، رگت شدم خونت شدم، اما بازم نیومدی خادم و دربونت شدم، اسیر زندونت شدم، گلاب کاشونت شدم، اما بازم نیومدی یه جوری مدیونت شدم، سنگ خیابونت شدم، راهی میدونت شدم، اما بازم نیومدی تو سختی آسونت شدم، تو دردا درمونت شدم، ناجی پنهونت شدم، اما بازم نیومدی لباس و سامونت شدم، سارق ایمونت شدم، چشمای گریونت شدم، اما بازم نیومدی لبای خندونت شدم، گشنه شدی، نونت شدم، آب فراوونت شدم، اما بازم نیومدی همیشه ممنونت شدم، من نی چوپونت شدم، آب تو بیابونت شدم، اما بازم نیومدی شعرای ارزونت شدم، عمری غزل خونت شدم، تسلیم قانونت شدم، اما بازم نیومدی کشته مژگونت شدم، هلاک چشمونت شدم، 
                                
رفتم و قربونت شدم،              

 


بازم نیومدی.....
 
مریم حیدرزاده 
همیشه به یاد تو هستم فراموشم مکن

نظرات 8 + ارسال نظر
نجیب الله توگلی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:35 ق.ظ

اول اینکه سلام خود را به آصف جان فولادی تقدیم میکنم بعد از سلام در فکر بند خلی هم خوب در نظر میرسد خدا کند که همیشه موفق باشید !




نجیب الله توکلی

بینام شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام!
من آشنای غریب این دیارم. مرا می شناسی
مثل همیشه بدون ایراد و عیب و نقص و عالی بود
به امید موفقیت روز افزون شما

امین شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:35 ب.ظ

علی رضا یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:15 ب.ظ

خیلی عالی می باشد البته اگر طنز هم به کار بری حالا یک طنز یه بار یه سوسکه می ره جلوی اینه داد می کشه می گه وای سوسک

محمد باقری جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام امید وارم که حال شماخوب باشد وهمشه موفق باشی
من وبلاگ شمارا خوندم خیلی عالی بود و شعرهای قشنگی نویشته بودی

امان ا لله باقری شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام امیدوارم که حال شما خوب باشد و همیشه موفق باشی ویلاگت خیلی قشنگ شده بااین فکاهی نویشتی خیلی خوب شده ازهمه بیشتر اون سه دیوانه موفق باشی خدانگهدار

غریبه جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
هی والله روز به روز عالی تر می شه !
من که از اول می دونستم !
بازم منتظر کارهای قشنگ شما هستم !ْ
موفق باشید

دوستداره تو چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام اصف جان امیدوارم که حالت خوب باشد و در کارهایت هم موفق باشی وبلاگت روز به روز قشنگ تر می شو د و
اگر اسم سایت ها ی دیگر را قشنگ تر بگذاری شاید قشنگ تر شو د و کم چیزهای تکراری در وبلاگت قرار بده مثلا یک شعر را می بینم چند بار در وبلاگت قرار داده اید
اوکی موفق باشی امضا
دوستداره تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد